نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
فیلم «فصل آلوچههای سبز» در جشنواره جهانی فیلم سانتو دومینگو جمهوری دومینیکن روی پرده میرود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانهای فیلم، در هفدهمین جشنواره فیلم سانتو دومینگو (۱۲ تا ۱۸ بهمن ۱۴۰۳/جمهوری دومینیکن) فیلم «فصل آلوچههای سبز» نخستین ساخته علی بیات به تهیهکنندگی محمد نجفیزاده و نویسندگی احمد رفیعزاده روی پرده میرود.
این فیلم پیش از این در جشنواره بینالمللی فیلم داکا بنگلادش، جشنواره فیلمهای ایرانی زوریخ سوئیس، جشنواره فیلمهای آسیایی بارسلونا اسپانیا (برنده بهترین فیلمنامه)، جشنواره فیلم ولز انگلیس و جشنواره صوفیا بلغارستان حضور داشته است.
عوامل فیلم سینمایی «فصل آلوچههای سبز» عبارتند از تهیهکننده: محمد نجفیزاده، کارگردان: علی بیات، نویسنده: احمد رفیعزاده، مشاور کارگردان: پیام اسکندری، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، تدوین: ابراهیم سعیدی، موسیقی: بهزاد عبدی، طراحی و ترکیب صدا: حسن مهدوی، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: زهرا صمدی، طراح گریم: محسن دارسنج، جانشین تهیهکننده: محمد حسینخانی، مجری طرح: حسین بشگرد، مدیر تولید: سجاد نوری، مدیر تدارکات: بهمن صدیق، مدیر پستولید: مهدی کارآمد تبریزی، صدابردار: ارسلان کیان ارثی، عکاس: احسان نقابت، فیلمبردار پشتصحنه: علیرضا علیاری، سرپرست گروه کارگردانی و برنامهریزی: پیام حنفی، برنامهریز و دستیار اول کارگردان: مهدی سهرابی، سرمایهگذاران: سعید کیوانفر، محمد بیات و محمد حسینخانی.
پخش بینالمللی این فیلم بر عهده شرکت ایریماژ است.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنری در جریان اجرای طرح «فراتهران» این مجموعه به جزیره هرمز سفر کرد و در جریان مشکلات و مسائل هنرمندان فعالیت این منطقه از کشورمان قرار گرفت.
مراسم رونمایی از تابلو جدید جلیل رسولی هنرمند پیشکسوت که به یاد شهدای کودک میناب به تصویر کشیده است، با یاد ماکان نصیری برگزار شد.
دور چهارم اجرای نمایش «زنبورهای کارگر» به تهیه کنندگی رامبد جوان و نویسندگی و کارگردانی علیرضا نجفی در تماشاخانه لبخند به صحنه میرود.
نمایشگاه آثار سارا خالقیمقدم با عنوان «آنچه میروید» عصر جمعه ۲۲ خرداد در باگالری افتتاح میشود.
Δ