نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
خرمآباد- معاون استاندار لرستان، ساعات کاری اداری لرستان برای روز چهارشنبه را شش تا ۱۱ اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، حمید کشکولی در سخنانی با اشاره به ورود موج جدید گرما به لرستان گفت: در راستای مدیریت بهینه مصرف انرژی و کمک به کاهش خاموشیها، ساعات کاری همه دستگاههای اجرایی، بانکها، بیمهها، نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی و همچنین مؤسسات آموزشی، در روز چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ ظهر تعیین شده است.
وی تأکید کرد: تمامی دستگاههای مشمول این بخشنامه موظفند پس از پایان ساعات اداری، از خاموش بودن سیستمهای برق و سرمایشی اطمینان حاصل نمایند.
معاون استاندار لرستان، کرد: دستگاههای خدماترسان همچون بیمارستانها، مراکز امدادی و واحدهای عملیاتی ضروری، طبق روال گذشته به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
البرز _ رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: نسبت بستریهای تنفسی در البرز با ۱۷ درصد، بیش از دو برابر میانگین کشوری است.
میامی- رئیسکل دادگستری استان سمنان گفت: ترویج دادرسی الکترونیک و مصالحه دو اولویت دادگاه بخش کالپوش شهرستان میامی خواهد بود
شیراز- عید مباهله یکی از مهمترین مناسبتهای تاریخ اسلام است؛ روزی که حقانیت پیامبر اکرم(ص)، جایگاه والای اهلبیت(ع) و پیروزی منطق و حقیقت در پرتو آیات الهی به نمایش درآمد.
بیرجند- معاون سلامت اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی از آغاز اجرای طرح ملی سنجش سلامت روان همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.
Δ