نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
ایلام – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از اتصال بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ مشترک جدید به شبکه پایدار آب شرب در ایلام خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمدی اظهار داشت: هماکنون بیش از ۱۸۸ هزار مشترک شهری و ۶۲ هزار مشترک روستایی در استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهرهمند هستند.
وی افزود: با اجرای طرحهای توسعه شبکه و تکمیل پروژههای آبرسانی، ضریب بهرهمندی جمعیت شهری استان از آب شرب سالم به ۱۰۰ درصد و جمعیت روستایی به ۹۸ درصد رسیده است.
مدیرعامل شرکت آبفای ایلام تصریح کرد: در کنار توسعه زیرساختها، شرکت آب و فاضلاب استان خدمات غیرحضوری متنوعی را نیز برای رفاه حال مشترکین راهاندازی کرده است که از جمله آن میتوان به مشاهده و پرداخت آنلاین قبوض، تقاضای انشعاب جدید و خدمات پس از فروش الکترونیکی اشاره کرد.
وی در پایان از مشترکین خواست در صورت مشاهده درج عبارت «خرابی کنتور» در قبوض آببهاء، با مراجعه به امور آبفای شهرستانها و ادارات تابعه، نسبت به پیگیری و تعویض کنتور اقدام کنند.
البرز _ رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: نسبت بستریهای تنفسی در البرز با ۱۷ درصد، بیش از دو برابر میانگین کشوری است.
میامی- رئیسکل دادگستری استان سمنان گفت: ترویج دادرسی الکترونیک و مصالحه دو اولویت دادگاه بخش کالپوش شهرستان میامی خواهد بود
شیراز- عید مباهله یکی از مهمترین مناسبتهای تاریخ اسلام است؛ روزی که حقانیت پیامبر اکرم(ص)، جایگاه والای اهلبیت(ع) و پیروزی منطق و حقیقت در پرتو آیات الهی به نمایش درآمد.
بیرجند- معاون سلامت اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی از آغاز اجرای طرح ملی سنجش سلامت روان همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.
Δ