نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
بوشهر- فرماندار دشتی بر توجه و زمینه سازی برای ارتقای سطح سلامت شهرستان تاکید کرد.تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی عصر شنبه در مجمع سلامت شهرستان دشتی بر اهمیت بهداشت عمومی و ارتقای سطح سلامت شهرستان تأکید کرد.
وی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، دو حوزه آموزش و بهداشت را از اولویتهای اساسی دولت چهاردهم عنوان کرد و گفت: بهداشت و آموزش، زیربنای توسعه هر جامعهای هستند و توجه به آنها میتواند آسیبهای موجود در یک جامعه را به حداقل برساند.
مقاتلی با بیان برخی چالشهای بهداشتی موجود در کشور و به تبع آن شهرستان و با اشاره به برخی نواقص و کمبودهای موجود در زمینههای مختلف تأکید کرد: باید نگاه جامعه از درمان به سمت تشخیص زودهنگام و پیشگیری در بسیاری از موضوعات از جمله بیماریهای پر هزینهای نظیر سرطان که با برخی آگاهی بخشیها و معاینات امکان پذیر است تغییر کند.
فرماندار دشتی همچنین به دو موضوع مهم مدیریت پسماند و وضعیت کشتارگاه شهرستان پرداخت و تأکید کرد: این مسائل باید با کار کارشناسی و در نظر گرفتن جوانب لازم و یک آینده نگری با سرعت بیشتری پیگیری شوند.
وی خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر واگذاری کشتارگاه به بخش خصوصی با رعایت جوانب قانونی شد.
وی همچنین از مسئولان استانی خواست تا حمایتهای مالی بیشتری برای توسعه بهداشت و درمان و به صورت ویژه مدیریت پسماند در شهرستان در نظر بگیرند.
مقاتلی بیان کرد: با توجه به تغییرات جمعیتی و رشد شهرستان، این موضوعات باید از هم اکنون با بررسیهای لازم در برنامههای توسعهای لحاظ شوند.
البرز _ رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: نسبت بستریهای تنفسی در البرز با ۱۷ درصد، بیش از دو برابر میانگین کشوری است.
میامی- رئیسکل دادگستری استان سمنان گفت: ترویج دادرسی الکترونیک و مصالحه دو اولویت دادگاه بخش کالپوش شهرستان میامی خواهد بود
شیراز- عید مباهله یکی از مهمترین مناسبتهای تاریخ اسلام است؛ روزی که حقانیت پیامبر اکرم(ص)، جایگاه والای اهلبیت(ع) و پیروزی منطق و حقیقت در پرتو آیات الهی به نمایش درآمد.
بیرجند- معاون سلامت اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی از آغاز اجرای طرح ملی سنجش سلامت روان همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.
Δ