نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
کرمانشاه- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از آغاز طرح سلامت نوروزی در استان خبر داد.
فریبرز ایمانی در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز طرح سلامت نوروزی در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این برنامه همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۱۱ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت. در این طرح، بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به صورت تیمهای نظارتی آماده بازرسی و انجام کنترلهای بهداشتی از واحدهای صنفی هدف هستند.
ایمانی افزود: هدف از این بازرسیها، تضمین سلامت عمومی در ایام پر تردد و مصرف بالا همچون ماه رمضان و نوروز است. نظارتها به ویژه بر روی مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی، بین راهی، تفریحی، اقامتی و همچنین سامانههای آبرسانی انجام میشود تا از لحاظ بهداشتی هیچ گونه مشکلی پیش نیاید.
وی ادامه داد: این نظارتها به صورت روزانه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب خواهد بود و بازرسان به صورت شبانهروزی در محلهای مختلف حضور خواهند داشت تا از رعایت کامل استانداردهای بهداشتی در این واحدها اطمینان حاصل شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین از مردم خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، از طریق سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.
وی گفت: هماستانیهای عزیز میتوانند با تماس با سامانه بهداشت ۱۹۰، هرگونه تخلف بهداشتی را گزارش کنند تا بلافاصله اقدامات لازم انجام گیرد.
ایمانی در پایان افزود: هدف از این طرح، حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع بیماریها در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان است و امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان، این ایام را با سلامت کامل پشت سر بگذاریم.
اهواز – مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با بسیج تمامی ظرفیتهای موجود، واحدهای تولیدی و صنعتی آسیبدیده از جنگ را بهتر، مقاومتر و توانمندتر از گذشته به مدار فعالیت بازمیگردانیم.
تبریز- مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجانشرقی از برخورد قاطع دامپزشکی با متخلفان سلامت زنجیره غذایی خبر داد و گفت:بیش از ۴ تن نهاده دامی غیربهداشتی در آذربایجان شرقی معدوم شد.
لاهیجان- امام جمعه لاهیجان با اشاره به اهمیت نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شرایط کنونی گفت: کانون پرورش فکری مرجع فرهنگی و خطشکن میدان جنگ روایتی است.
سرخه- مدیر جهاد کشاورزی سرخه از جذب دو میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی خبر داد و گفت: ۱۵ نفر با موفقیت تسهیلات دریافت کردهاند و ۹۳ درصد اعتبارات معرفی شده به بانکها محقق شد.
Δ