نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
«دیمیتری پولیانسکی» معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت این سازمان، این حملات را نقض آشکار حقوق بینالملل و تهدیدی جدی برای تلاشهای جهانی در راستای عدم اشاعه هستهای توصیف کرد.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وی اظهار داشت: «ما حملات علیه جمهوری اسلامی ایران را قویا و بدون ابهام محکوم میکنیم. با ارتکاب این اقدام تجاوزکارانه، واشنگتن و اورشلیم غربی منطقه را در آستانه یک جنگ بزرگ قرار دادهاند؛ جنگی که میتواند پیامدهای رادیولوژیکی بسیار خطرناکی نه فقط برای مردم ایران، بلکه برای سراسر خاورمیانه داشته باشد.»
پولیانسکی این حملات را «غیرقابل توجیه» خواند و تاکید کرد که این اقدامات نقض جدی منشور سازمان ملل متحد بوده و رژیم جهانی عدم اشاعه هستهای را تضعیف کردهاند.
پیشتر وزارت خارجه روسیه و مقامات ارشد این کشور نیز حملات انجام گرفته علیه خاک ایران را محکوم کرده بود.
شلیک هماهنگ موشکهای بالستیک سپاه و پهپادهای ارتش به ۲۵ هدف کلیدی آمریکایی در بحرین، کویت و اردن؛ پاسخی قاطع به تجاوز بامداد امروز واشنگتن به سواحل جنوبی ایران بود.
وزرای امور خارجه ترکیه و عربستان سعودی نیمه شب گذشته در تماسهای جداگانه با وزیر خارجه کشورمان آخرین وضعیت تحولات منطقه ای متعاقب حملات تجاوزکارانه امریکا به جنوب ایران را بررسی کردند.
وزارت خارجه کشورمان در بیانیهای با محکوم کردن اقدامات تجاوزکارانه آمریکا علیه کشورمان، هشدار داد که جمهوری اسلامی ایران در اعمال حق ذاتی دفاع از خود درنگ نخواهد کرد.
تصاویر شلیک موشکهای سوخت جامد و مایع دوربرد قدر، عماد و خیبر شکن به سمت اهداف آمریکایی در منطقه در پاسخ به تعرض بامداد امروز را در این فیلم مشاهده میکنید.
Δ