نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
تعداد ۱۷ شرکت فرابورسی در پایان معاملات امروز به دلیل طبقه بندی جدید و انتقال از بازار اول به دوم معاملات با توقف نماد روبرو شدند.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت فرابورس ایران با اشاره به طبقه بندی جدید و انتقال برخی نمادها از بازار اول به بازار دوم معاملات اعلام کرد: نمادهای معاملاتی “اوان، زنگان، سدبیر، شتوکا ، وگستر، کشرق، کزغال، کایزد، سامان، غشهداب، نطرین، سمگا، گدنا، خاور، بخاور، حسیر و ودی” از بازار اول به دوم فرابورس انتقال خواهند یافت.
بورس تهران در هفتهای پرتنش، با تکیه بر هجوم نقدینگی حقیقی، نهتنها از شوکهای سیاسی عبور کرد، بلکه موفق شد با جابهجایی سقف تاریخی شاخص کل، یکی از پرمعاملهترین روزهای خود را رقم بزند.
مسئولان تأکید دارند که صندوقهای ارزی امکان سرمایهگذاری با ارز و دریافت اصل سرمایه و سود به همان ارز را برای متقاضیان فراهم میکنند.
ناظر فرابورس از ابلاغ ضوابط تازه برای معاملات اوراق تسهیلات مسکن خبر داد؛ مقرراتی که تمامی متقاضیان ملزم به رعایت آن هستند.
یک تحلیلگر بازار سرمایه بر این باور است: هرگونه دخالت دستوری و تعطیلی اجباری، تابآوری بورس را در شرایط آتشبس کنونی تضعیف میکند.
Δ