نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، شرکت فرابورس ایران با اشاره به طبقه بندی جدید و انتقال برخی نمادها از بازار اول به بازار دوم معاملات اعلام کرد: نمادهای معاملاتی “اوان، زنگان، سدبیر، شتوکا ، وگستر، کشرق، کزغال، کایزد، سامان، غشهداب، نطرین، سمگا، گدنا، خاور، بخاور، حسیر و ودی” از بازار اول به […]
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، شرکت فرابورس ایران با اشاره به طبقه بندی جدید و انتقال برخی نمادها از بازار اول به بازار دوم معاملات اعلام کرد: نمادهای معاملاتی “اوان، زنگان، سدبیر، شتوکا ، وگستر، کشرق، کزغال، کایزد، سامان، غشهداب، نطرین، سمگا، گدنا، خاور، بخاور، حسیر و ودی” از بازار اول به دوم فرابورس انتقال خواهند یافت.
به همین منظور این 17 نماد در پایان جلسه معاملاتی امروز، سهشنبه 11 شهریور پس از حذف سفارشات موجود به منظور انجام عملیات فنی انتقال نماد به بازار دوم فرابورس، متوقف میشوند. بازگشایی مجدد این نمادها متعاقبا اطلاعرسانی خواهد شد.
بورس تهران در هفتهای پرتنش، با تکیه بر هجوم نقدینگی حقیقی، نهتنها از شوکهای سیاسی عبور کرد، بلکه موفق شد با جابهجایی سقف تاریخی شاخص کل، یکی از پرمعاملهترین روزهای خود را رقم بزند.
مسئولان تأکید دارند که صندوقهای ارزی امکان سرمایهگذاری با ارز و دریافت اصل سرمایه و سود به همان ارز را برای متقاضیان فراهم میکنند.
ناظر فرابورس از ابلاغ ضوابط تازه برای معاملات اوراق تسهیلات مسکن خبر داد؛ مقرراتی که تمامی متقاضیان ملزم به رعایت آن هستند.
یک تحلیلگر بازار سرمایه بر این باور است: هرگونه دخالت دستوری و تعطیلی اجباری، تابآوری بورس را در شرایط آتشبس کنونی تضعیف میکند.
Δ